Chrysler Balkans

nazad

Čujemo: Klijent je želeo da u javnost lansira dva nova modela vozila i da kupcima i poslovnim partnerima priredi jedinstvenu zabavu koja će se pamtiti.

Mislimo: Metropolis je istražio prostor salona klijenta, izvodljivost promocije na tom mestu i definisao strategiju lansiranja novih modela, pripremajući gostima nezaboravan provod u "vrhunskom noćnom klubu".

Stvaramo: Kreirane su pozivnice koje nagoveštavaju nezaboravan noćni provod, brošure koje ističu prednosti novih modela vozila, atmosfera, muzika i okruženje u kome te sve pokreće, toliko da želiš da si zvezda disko podijuma.

Delujemo: CEO kompanije, zahvaljujući se na odlično obavljenom poslu, rekao je da ne zna da li će uspešno prodavati nove modele, ali je siguran da bi im noćni klub bio odličan biznis.

Usluge: istraživanje mesta održavanja, kasting za promotere, dekoracija, rasveta, muzika, promo i štampani materijali, podrška na licu mesta.