Interalp i ECCO obuća

nazad

Čujemo: Vodeći distributer ECCO brenda u regionu je želeleo da se i na srpskom tržištu pozicionira podjednako uspešno, preko lanca maloprodajnih objekata.

Mislimo: Metropolis je uradio istraživanje konkurentskih kompanija i proizvoda, definišući marketing strategiju kojom će se jasno preneti snažne poruke ciljnoj javnosti i blisko komunicirati sa lifestyle medijima.

Stvaramo: Kreirane su jasne poruke, štampani i POS materijali, press material, pozivnice i vaučeri, integrisani u program koji će u kampanji i gostima na promocijama omogućiti da osete udobnost obuće koja pokreće.

Delujemo: Intenzivna kampanja, a naročito "testiranje" obuće u prodavnicama i poklon vaučeri, opredelili su potrošače, da kada jednom probaju ECCO obuću, ne žele da je menjaju.

Usluge: strategija, medija kit, štampani materijal, promocije u prodavnicama, odnosi sa javnošću i medijima, oglasi, OOH, integrisana kampanja.